Justin Bieber ft. Ludacris
Baby



==========================================================
Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
你知道你是愛我的 我知道你很在乎
you shout whenever and I'll be there.
你隨時隨地抓狂的時候 我總是會陪在你身旁
You are my love, you are my heart
你是我的愛 你是我的一切
and we will never ever ever be apart.
我們會永永遠遠在一起 不會分開
Are we an item? girl quit playing,
難道我們之間的一切就像待售物品嗎? 女孩別玩了
we're just friends, what are you saying.
你說我們只是朋友 我不懂你在說什麼
Said there's another, look right in my eyes,
你說有另一個他出現 看著我的雙眼
my first love broke my heart for the first time.
我的初戀讓我的心第一次碎了
And I was like
而我就像
[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
親愛的寶貝 ooooh
like baby, baby, baby noooooooo,
就像在說著寶貝 別這樣對我 
like baby, baby, baby, ooooh.
親愛的寶貝 ooooh
I thought you'd always be mine, mine (repeat)
我以為你永遠都會是我的 我的
for you I would have done whatever,
為了你 我願意付出所有
and I just cant believe we aint together
我無法相信我們無法在一起
and I wanna play it cool while losing you
面對失去你 我也只想偽裝冷靜
I buy you anything, I buy you any ring,
我會買下所有你想要的 我會買下所有你想要的鑽戒
and I'm in pieces baby fix me
寶貝我的心碎了 請你讓它完整吧
and you shake me til you wake me from this bad dream.
也只有你能夠將我從這噩夢中喚醒
Im going down down down down
我好失望 好失落
and I just cant believe my first love wont be around.
我無法相信我的初戀無法永遠下去
And I was like
而我就像
[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
親愛的寶貝 ooooh
like baby, baby, baby noooooooo,
就像在說著寶貝 別這樣對我 
like baby, baby, baby, ooooh.
親愛的寶貝 ooooh
I thought you'd always be mine, mine (repeat)
我以為你永遠都會是我的 我的
[Ludacris]
Luda, When I was 13 I had my first love,
當我13歲的時候 我談了我第一次的戀愛
there was nobody that compared to my baby
沒有人可以比的上我的初戀女友
and nobody came between us, no-one could ever come above
沒有任何人介入我們之間 沒有人可以
She had me going crazy, oh I was star-struck,
她讓我瘋狂 oh 她讓我好著迷
she woke me up daily, dont need no Starbucks.
每一天她都讓我精神抖擻 一點都不需要星巴克
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street and
她讓我的心小鹿亂撞 每一次當我在街上
at school on the playground but I really wanna see her on the weekend.
在學校 在操場上見到她 我都會頓時失去呼吸 在週末我真的很想看見她
She knows she got me dazing coz she was so amazing
她知道她讓我暈頭轉向 因為她是如此迷人
and now my heart is breaking but I just keep on saying.
而現在我的心碎了 但我就是沒辦法停止
[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
親愛的寶貝 ooooh
like baby, baby, baby noooooooo,
就像在說著寶貝 別這樣對我 
like baby, baby, baby, ooooh.
親愛的寶貝 ooooh
I thought you'd always be mine, mine (repeat)
我以為你永遠都會是我的 我的
Now Im gone,
現在我要離開了
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now Im all gone.
現在我要離開了
Gone, gone, gone, gone, Im gone.
現在我要離開了
==========================================================

之前小狗子有叫我下載的歌
阿DD今天跟我說她喜番這首歌
還有MV男主角小帥哥XDDD

應景po一個
因為我也喜歡這首歌顆顆

though我至始至終都以為是女生唱的=..=
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 糗雞梗 的頭像
    糗雞梗

    ChoJeeGon@KOREA

    糗雞梗 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()